You've got mail!

Igår var en riktigt lugn dag för mig... 
Sov rätt mycket, men så slappades det också en heel del framför tvn=)

Var filmsugen så drog på "You've got mail" och den är såå bra.
Hon (Meg Ryan) var lika förkyld som jag så kände mig inte så ensam=)
Fruktsallad blev det också och när Thomas kom hem senare på kvällen hade jag fixat med advokado och en god ihopsnickrad röra till=)



Idag har jag faktiskt också varit i skolan trots att jag inte kände mig så pigg imorse men av samma orsak som igår så kände jag att jag var tvugnen att gå dit. 
När jag kom hem skulle vi fixa ihop blodpudding lite snabbt eftersom Thomas skulle iväg och jobba men det var lättare sagt än gjort...
Jag tog fram den ur frysen och la den i varmt vatten ett bra tag, men när jag skulle skära den i skivor på var den fortfarande stelfrusen i mitten..
Men vi var tvugna att få ordning på det så thomas skar små bitar utav den istället för skivor... såg inte lika gott ut som vanligt, men det smakade minst lika gott=)



Efter maten åkte thomas till jobbet och jag åkte in till stan för att köpa dom sista julklapparna... och jag hittade mycket fint=) Men jag säger inget;)

Nu ska jag fixa det sista på tackkorten, sen åker dom iväg!! Jippie=)


Puss o Kraams/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0