Blir arg på mig själv>/

Igår hade vi föreläsning mellan 13.00-14.30. Hade tänkt att vara såå duktig på förmiddagen. Plugga fysiologi, ta en promenad... men vad gjorde jag? Jo jag satt här hela morgonen och julpyntade bloggen. Är nog världens sämsta på att prioritera viktiga saker=/
Tror det får bli min enda önskan till jultomten i år: Disciplin till tusen!!!

Efter skolan mötte jag upp thomas vid kungsportsplatsen och sedan gick vi till saluhallen för att äta soppa. Tänkte faktiskt ta fisksoppan men den var slut, så fick bli den billiga, men goda, linssoppan istället=)
När vi kom hem fanns det inte heller någon tid till att plugga då vi var tvugna att gå igenom kvällens körövning en sista gång, repa på nya låten så stämmorna sitter och kolla igenom de övriga låtarna vi ska köra.
Sedan åkte vi iväg till körövningen.
Det vi hade planerat för kvällens övning tog en halvtimme kortare än vad vi hade tänkt så vi slutade lite tidigare än vanligt.
Ska ju medverka nästa söndag 14/12 på gudstjänsten så fick lite tid att prata om det med kören.

Fick skjuts hem, vilket sparade oss massor av tid och jobbigt bussåkande.
Väl hemma åkte mjukisbyxorna på direkt. Te, mackor och godis blev det framför idol och little brittan=)

Idag lördag, sitter jag här igen. på morgonen. vid bloggen. har en känsla av att jag hamnat i någon slags ond cirkel=/

Thomas är iväg och spelar in någon låt nu på morgon och när han kommer hem ska vi äta lite, sedan åker vi till Borås för att baka pepparkakor och spela spel hemma hos thomas bror. Alla andra syskon kommer också plus lilla söt Ally=) så ska bli såå mysigt.

Nu ska jag faktiskt, tro det eller ej, sätta mig med fysiologin!!

Puss o Krams från lilla mig

Kommentarer
Postat av: banana

gick de bra i bilen igårkväll, eller blev det en pinsam tystnad du vet :P haha

nu ska jag snart åka ner till stan och möta upp stefan, och jag sitter endast i underkläder än så länge, hehe dags att skyngd sig lite :P

2008-12-06 @ 11:52:11
Postat av: Madelene

Nej då, tro det eller ej, men vi kan prata så det gick bra. Ses snart!

2008-12-06 @ 12:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0