Natten går tunga fjääät...

runt gård och stuva...

Idag är det lucia!! och vem kom in och lussade i morse om inte Thomas=) han stod i dörröppningen så både jag och måns fick ta del av den fina sången, egenkomponerat av Thomas=P

Fast vi tjuvstartade lite igårkväll... Eftersom ingen av oss var så sugna av att gå upp tiiidigt och se luciatåget på tv så hade vi lite luciafirande igår, med massor av tända ljus, glögg, pepparkakor med ädelost och självklart lussekatter=)

  

Hade inget luciatåg att titta på men fick gå bra med idolfinalen.

Ikväll har vi tänkt att gå på jul på liseberg! Har bara varit där och åkt karusell och det var för en heel massa år sedan så ska bli kul att komma dit och att se hur det ser ut vid jul=) har ju åkt förbi några gånger och tycker det ser såå mysigt ut=)
Kameran följer med så var beredda på bilder som kommer upp sen efter!



Vid frukosten körde thomas quiz (enligt hans egen tolkning) på mig och måns, och inte vilket quiz som helst utan *döörndöörn*  DÖDSQUIZET *mohahahaha* ...Scary=/

Är inte lika läskigt som det låter=P
 
Thomas satt med dagens tidning med uppslaget med dödsannonser och måns och jag skulle gissa:
- Vilket årtal den äldsta personen var född
- Vilket årtal den yngsta personen var född
- Och hur många som hade kors som symbol i dödsannonsen

och förövrigt... vi har inget liv för den som ville veta.


Killarna är och repar inför julkonserten i kristianstad 21/12 och jag ska försöka få klart på alla tackkort, nu måste dom bara bli klara, innan jul, annars är det ännu mer pinsamt=/ 

PussKrams/m.

Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

mmm gott!

2008-12-14 @ 18:38:51
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinn en bloggdesign hos mig!!

http://athena.blogg.se

2008-12-14 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0