Jul på Liseberg

Igårkväll var vi ju då på liseberg och jag lovade lägga upp lite bilder därifrån och självklart ska jag berätta detaljer från vistelsen...

        

Måste bara säga en sak... Vilken otroligt sagolik (men trång) julmarknad!!!
Det var hur fint som helst, gick bara omkring och njöt med leendet på högsta nivå...
och gick in i folk hela tiden=/ det var enda nackdelen, att det var helt fullt med folk, kändes som att alla valt just gårkvällen som "sin kväll på liseberg". Men det hindrade inte mig och Thomas från att gå runt och njuta bland alla granar med snöö, julkrubban, alla mysiga marknadsstånd, bland annat fudgeståndet där vi köpte en liten påse med den godaste fudgen någonsing=), alla fina djur; bland annat tomtens renar som var på besök;) och alla "hejkomochspelabortalladinapengarstånd"... visst, vi spelade en del, kastade kringlor på plåtar, ringar på glasflaskor men det lönade sig!!!

Vi vann tre fina priser!!

Bland annat denna Gigantiska Ploppen!! =)
När jag var liten var jag sjukt avundsjuk på alla som gick omkring med alla stora stjärnvinster, men så igårkväll, just den kvällen fick jag uppleva just -Den känslan. Känslan av att folk tittade på mig och min gigantiska plopp med avund, snacka om status;P hehe



Vi vann också en ahlgrensbilarpåse som blir perfekt resgodis när vi ska åka hem över jul=)

När vi var påväg mot utgången hittade vi chipshjulet...
och eftersom inte Thomas tycker om choklad tyckte både han och jag att vi skulle testa och se om vi vann...
Efter en heeel massa vänder så lyckades min älskling tillslut att vinna en chipspåse, som kom att bli den dyraste chipspåsen vi någonsin kostat på oss. Men Thomas var glad och det var det viktigaste=)





Idag hade vi uppspel med vår gospelkör "One Way Gospel" och det gick jättebra, dom är så duktiga!!
Och så fick vi se ett julspel, riktigt mysigt=) Diggade (maja)åsnan bäst;)

Nu ska jag gå och sussa för börjar kl 8.00 imorgon och det betyder att jag måste gå upp kl 06.00=/


puss och godnatt/m.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltås, om thomas inte gillar choklad måste du dela med dig till din svägerska som är lite nere...

2008-12-14 @ 22:57:15
Postat av: Maja

Och jag diggade våra fantastiska körledare bäst! :)

2008-12-15 @ 13:52:29
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Madde

Hanna är det du??

Trodde inte du gillade choklad?! =)

2008-12-15 @ 21:49:07
Postat av: Hanna

tja de beror på vilke choklad..

plopp är helt okej, daim och sånt onyttigt är gott.. i viss mängd!

2008-12-15 @ 22:07:33
Postat av: Stefan Simonsson

Stackars dig skulle jag tyckt, eftersom jag verkligen avskyr plopp.

2009-01-10 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0