Jag kommer hem igen till jul!

Om en timme går bussen hem och det ska bli såå skönt!
Längtar som en galning för var nästan 3 månader sedan jag var hemma sist...
Har packat en jätteväska plus att jag har en liten brevid och så min handväska=/ men blir så när man dels ska vara borta i över en vecka och så har med sig fullt med julklappar till hela familjen.

Jag får åka själv idag eftersom Thomas ska ha spelning i Kristianstad på söndag så han kommer inte förrän på måndag.
Och om jag inte hade varit så snål när jag köpte biljetten så hade jag kunnat åka med en klasskompis, men eftersom jag inte la till lite extra pengar så jag kunde avboka biljetten så får jag sitta och trängas i en troligtvis proppfull buss (brukar vara så=/

Har idag också hunnit få iväg alla tackkort *STOOLT* Äntligen=)

Och så har jag gjort en gigantisk fruktsallad som jag ska mumas på på bussen för vi har så sjukt mycket frukt här hemma som måste ätas upp. Kanske kan få bort min förkylning med frukten?! Får hoppas på det iaf=)

Nej, nu måste jag packa det sista så jag hinner till stationen innan bussen går!!


Puss Krams/m.


Kommentarer
Postat av: maria

Ha så mysigt Madde med familjen! Ser fram emot att fira med dig nästa jul :) Ha en riktigt god och stämningsfull julhelg!

2008-12-19 @ 07:43:43
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: hanna

hejdåå :(

men nästa jul madde.. hoho då blir de andra bullar:P

ha de kul hemma..

2008-12-19 @ 18:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0