Ojojdå...

...jag som skulle vara flitig med att skriva här. Illa Illa.

Har haft rätt mycket för mig sen em. ja. skrev väl här senast i påsk=/ så har hunnit med en del sen dess...
Den 18 april firade jag och Thomas ett och ett halvt år tillsammans och ett halvår som förlovade!! =)
Vi har haft återträff med gamla Gospelklassen "Glorify" i Tåstorp för någon helg sedan. En helg med massor övande inför både möte och konsert, men kul var det! Fick även den efterlängtade chicagoresan vi gjorde och konserten tillsammans med Frank Ådahl på dvd. Fick många minnen när man tittade på dom.. hmm det var tider det=)
Har hunnit vara nere i skåne hos älsklingen min... finns inget bättre ställe än i dennes famn! =)
Så sent som igår kväll hade vi en stor Afrikakonsert i Uknakyrkan med tal, bild och mycket musik från just afrika. Orkar inte berätta allt så läs mer om det och se bilder på: http://www.vt.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3561033 
Det var riktigt kul!! .. många låtar var på swahili. men de låtar jag sjöng på var "Vilken värld det ska bli" av per-erik hallin, "Heaven help us all" av Stevie Wonder, Disneylåten "En värld full av liv", "We are the world" av Michael Jackson och "A different beat" som man hört boyzone sjunga. Riktigt härliga och roliga låtar att sjunga... mäktigt blev det dessutom eftersom kyrkokören och en massa härliga ungar körade. Det var verkligen värt att skippa en jobbkväll för;)
Annars jobbar jag på förfullt... eller ja, kanske inte förfullt... men lite då och då. Är ledig nu tre dagar och det ska bli riktigt skönt!! Ta härliga promenader i det soliga vädret, (tvätta och städa ur bilen, kanske inte allt för roligt men behövligt), träffa vänner, umgås med familjen och bara njuta av livet!! 

Härliga vårkramar från mig 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0