Mammigt

Mys framför vasaloppet med ahlgrens bilar är ändå en bra start på denna söndag=)

Idag är det plugg som står på schemat och lite senare blir det lägenhetsvisning x 2.

Shoppingen gick både bra och dåligt igår. Det dåliga var att jag inte hittade några byxor, det bra var att jag hittade några tröjor=) Till mitt försvar: Även om jag har en hel del tröjor och toppar så börjar dom bli lite för korta nu när magen växer på - en bra anledning att få köpa lite nytt=)

Två amningstoppar som passar både innan och efter att lilla bebben är ute. Ekonomiskt;)


En söt klänning/tunika


Och på rean (ej mammaplagg) hittade jag denna fina cardigan med ett bälte i midjan!



Får leta vidare efter de perfekta byxorna. Får ta en tripp ner till Ullared snart, och hoppas på att hitta något där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0