Veckan som gått

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Och det har hänt mycket sen sist.

Tisdagen var kanske inte den bästa dagen... På kvällen tog jag även sista Renexintabletten mot svullna bihålor, som jag tagit sedan inflammationen, befrielse=)

Onsdagen spenderades som sagt i skolan med Malin och ännu mer C-uppsatsskrivande och det gick faktiskt jättebra! Vi blev klara med resultatdelen! Och så gick det nog bättre eftersom Malin hade med sig hemmagjorda cookies med mandel och choklad, mumma=)

Natten till torsdag var rätt underlig då jag vaknade vid 01.00 och kunde inte sova en blund förrän 05.00. Orsaken är dessvärre att de svullna bihålorna och huvudvärken kom tillbaka efter att jag slutade med tabletterna och sitter ff i så får se om jag måste ringa vårdcentralen... igen=/ Så torsdagen var rätt suddig:P

Men minns iaf att vi på torsdagen hade handledningsträff kl. 09.30 (jag var inte den piggaste av oss) och den gick jättebra. Dom tyckte vi låg bra till i vårt skrivande och vi fick lite saker att justera i det vi skrivit hittills. Efter den träffen satt vi fram till på eftermiddagen och justerade och ändrade om och skrev till. Vi delade även upp diskussionsdelen så vi har lite att göra över helgen.

Natten till fredag var näst intill lika hemsk som föregående natt, men nu var det vakna somna vakna somna vakna somna vakna somna som gällde=P

Två jobbiga nätter resulterade i en fredag i sängen. De gånger jag gick upp var när jag skulle äta, men denna dag var väldigt välbehövlig! =)

På kvällen var jag i Smyrna och lyssnade när Thomas spelade i lovsångsbandet!

lördagen hanns inte så mycket med innan familjen Mclachlan hämtade upp mig och så åkte vi till Johannes och Jennifer i Borås på kalas i mångfald. Johannes fyller 30 år imorgon, Jennifer fyllde 23 veckan som var och så Stefan som fyllde 21 veckan som var. Thomas och jag grattade även Elisabeth som tog examen nu i vår. Så mycket firande och maaassa gott att äta, wow!! =) Kvällen avslutades med brädspel där jag och Thomas var sämst=P Men jag skyller på att jag är gravid, men vet inte vad Thomas skyller på=) Aja, otur i spel, tur i kärlek kör vi på! ;)

Idag, söndag, har jag suttit med c-uppsatsen. Skrivit klart min del av diskussionen och ändrat lite på några andra delar.

Nu ska jag inte skriva mer i detta inlägg, men nu vet ni vad som har hänt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0