C-uppsats

Idag har vi haft träff med en av våra två handledare...

Har ju inte berättat så mycket om skolan så ska kanske förklara lite mer=)

Vi började med introduktion för C-uppsats för tre veckor sedan och trodde det skulle vara lite lugnt efter sista tentan, men vi började direkt med C-uppsatsskrivandet.

Denna veckan började det på riktigt. Hälften av klassen är ute på praktik och hälften skriver C-uppsats, vilket kommer pågå i sex veckor framöver.

Jag och Malin skriver om "Nypons effekt på artros" och det är faktiskt roligare än jag trodde att skriva. Vi ligger helt enligt vår tidsplan, har till och med legat före tidsplanen ett tag!

Under dessa veckor ska vi ha avcheckning med våra handledare vid tre tillfällen och första hade vi då idag. Det kändes jättebra! Jag är såå glad för våra handledare, dom är så bra! Vi fick mycket feedback på vårt arbete. Vi hade rätt många frågor som vi fick svar på så nu känns det lite lugnare!

Igår tog jag en härlig promenad runt Härlanda Tjärn. Klarblå himmel, soligt och riktigt mycket vårkänslor. Och vad händer då idag... hade tänkt ta en likadan promenad idag, men när vi kommer ut från handledningen är det snökaos???!... usch, fy och bläää... jag som vill ha våår. Jag hade ju ändå lite hopp efter några dagar med sol, men det varade ju inte länge=(

Imorgon blir det mer skrivande. Känns som man redan har tröttnat lite på att göra samma sak varje dag och så är det sex veckor kvar! Undrar hur jag ska klara det... Aja, att vi snart är färdiga med utbildningen och att magen växer håller ändå humöret uppe=)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Duktig du är Madde, det är ganska segt med C-uppsats. Men va glad att du skriver med en kompis, jag skrev själv och det var såå ensamt!! :-)



Hoppas vi kan ses snart!

pusss

2011-03-11 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0