Min älskade älskling

Jag har den mest fantastiska man, man kan ha!

Han är helt underbar!

Då jag har haft svårt med matos redan från tidig graviditet har älsklingen lagat mat. När jag är trött så tar han hand om allt!! - städ, disk, tvätt, matlagning. Kan man ha det bättre? Skulle inte tro det!!

Själv känner jag mig rätt hemsk. Det är ju jag som ska ta hand om min man när han jobbar och sliter, det är ju mitt jobb.

Längtar tills jag blir frisk och piggare, då ska min man S K Ä M M A S  B O R T!!! Det är han såå värd, tusen gånger om!!

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: NoC

Hej syster!

Härligt att du mår bättre nu. Vi saknar er också!

Har du några speciella sug nu när du är gravid?

Hört att man fiser mycket. Har du fått till någon ordentlig än?

Kramar från Niklas och Carola

2011-02-27 @ 22:20:16
Postat av: Madelene

HejHej!



Nej, inga speciella sug än. Men är viss mat som funkar bättre än annan.



Haha, tror det är senare när magen är så stor att den trycker på, hoppas på att få slippa det:P

Kramar till er

2011-03-06 @ 13:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0