Tradera

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag inte lyckats hitta några bra mammabyxor...

men så finns ju fantastiska tradera!

Jag är liite anti tradera när det kommer till kläder. Man vet ju inte riktigt vad man får och om det passar.

Jag har ju fått låna lite kläder av Maria,  Thomas syster, men känner inte att jag vill slita ut på de kläderna allt för mycket. Och hon hade ett par byxor jag fick låna som jag blev såå kär i. Ett par mörkblå jeansleggins som är lite draperade längst ner på benen. Dessvärre var det ett tag sedan hon köpte dessa så dom fanns inte kvar på hennes längre.

Jag tänkte jag kunde kolla på tradera om dom fanns där och konstigt nog så hittade jag fyra annonser med dessa byxor varav tre var i storlek S!!! och jag visste ju att dom passade=)

Jag budade och vann på första paret, för bara 150kr!! *stort smile*!! Så nu har Maria fått tillbaka sina och jag kan slita huur mkt jag vill på dessa, utan dåligt samvete=)

Jag budade även på ett par somriga tunna svarta lite pösiga trekvartsmammabyxor i bomull med snöre i midjan som jag också vann för 70 kr! Det som var bra var att byxorna var från samma person så frakten blev billigare. Sikka kap;)

Bilder har jag inga just nu... men kläderna kommer nog med någon gång när jag visar magen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0