Sparkar

Har ju inte skrivit att lilla livet sparkar förfullt!

Det känns inte utanpå, men jag känner av dom jättetydligt. Framför allt när jag ligger/halvligger på rygg. Lilla livet kanske inte gillar det så mycket och vill visa det, men jag vill ju inte ändra ställning då heller... egoistisk som jag är ligger jag kvar så ett tag för det är sååå mysigt att känna de små sparkarna=) Har inte kunnat sova på rygg de senaste 3 månaderna så lilla livet kanske inte är så van när jag ligger på rygg.

Igår hade vi opponering och respondering så var i skolan 8.30-17.30 och satt ner i stort sett hela dagen. Och mitt under en redovisning sparkade lilla livet till. Har nog inte gjort det tidigare då jag suttit normalt, så var en lite speciell känsla! Hoppas på att man snart kan känna sparkarna utanpå så Thomas får känna, längtar så till han ska få känna lilla livet... Tycker ju synd om honom när jag hela tiden säger att bäbisen sparkar och så kan inte han känna, det är ju orättvist.

Jag har känt av tydliga sparkar sedan vecka 18, 19.

Innan det har jag känt av lite fladdrande och kittlande - kanske från vecka 16, 17 någongång.


Kommentarer
Postat av: Din kusin matilda

Alltså åh och fy vad glad man blir när man läser din blogg! Tycker verkligen att det är jättekul och du är verkligen jättefin! Och man bara längtar tills man får se den lilla bebben ute i världen! Men önskar er verkligen allt gott, ta hand om er! Saknar er! Puss och kram från oss!

2011-04-17 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0