Sjukbasiller

Trodde jag skulle klara mig, men Icke! Thomas har varit sjuk i en vecka nu och jag har hela tiden gått och trott att jag också ska bli sjuk... På ett sett har jag nästan velat bli sjuk nu för jag brukar sällan klara mig och om två veckor ska jag ha min egen patient och så är det bröllop så tänkte att det hade varit skönt att ha sjukgrejen avklarad. Men nu när Thomas blivit så gott som frisk började jag ändå tro att jag hade klarat mig. Just då, när jag trodde att jag inte skulle bli sjuk. PANG!! Har vaknat flera gånger hela natten av en ond och irriterad hals. Till och med i drömmen var jag sjuk=/ Morgonen har jag spenderat framför en hel massa avsnitt av vänner med en oooond hals och sprängande huvudvärk... Ingen träning och ingen sång för fröken nu inte. Ingefärste och boken "svåra samtal" är mitt ämne för dagen.

För att lätta upp stämningen lite kan jag ju visa vår fina vägg ovanför sängen som vi dekorerat med en hel massa fina ramar... vi har inte hunnit sätta in några bilder än, men det kommer=)

Så här fint blev det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0