Söndagslugn

Hade tänkt följa med Magda till Agape idag men har så svårt att komma iväg, vet inte vad det är=/ så blev en lugn fm framför gudstjänsten på tv istället!

Efter det har jag städat, städat och städat med Erik Tilling på högsta nivå! Eftersom jag haft mycket i skolan sista tiden så lägger jag allt annat åt sidan, däribland städning=/ så nu var det på tiden! Plus att mina kära svärföräldrar kommer hit ikväll på lite fika så då vill jag ha det extra fint! Om jag hinner ska jag ut och klippa häcken lite finare innan vintern också.

Igår hade Thomas med sig våra fiiina kuddar från Mimou som vi beställde för ett tag sedan.

Så här fint är det nu!

psst... det är Thomas som bäddat, han har blivit lite av en bäddexpert vilket jag inte precis är emot=)

Här är kuddarna... den blommiga är jag extra kär i!


Kommentarer
Postat av: Victora

Gud vad mysigt det ser ut! Inte alls dumt! :) Kan tro att ni sover riktigt gott där! :)

Kortet du har på väggen... Det afrikask inspirerade med en kvinna som håller i ett barn... det är min morbrors fru som målat dom.. kul att ses dom hos folk, jag har alla tre i serien, tokfina!

Hoppas allt är bra med er!

Kram Vickan

2010-10-17 @ 14:38:58
URL: http://storvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0