Klippklipp

Vid 17.00 i em ska jag klippa mig... har nog inte haft så här långt hår sen jag gick på högstadiet så är verkligen på tiden... det jobbiga är att jag ena stunden gillar håret som det är nu, men i andra så vill jag bara bli av med det. Och jag vet att när jag väl sitter i frisörstolen så kommer det börja med jag inte vill ta så mycket, men efter ett tag tycker jag att hon kan ta lite till och lite till, när jag ändå är där liksom.

Några av mina frisyrer genom åren...
alla ser iofs nästan likadana ut. snelugg kan jag inte leva utan=)
   
2003                         2004                         2005

   
2006                         2008                         2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0