She made it again

Tentan i patofysiologin trodde jag skulle gå som jag trott med alla mina tentor... Alltså underkänt, men icke! Jag klarade den! *skriver hon med ett brett leende* Jag tror jag har underskattat mig själv... jag är nog bättre än vad jag trott=) 

Det känns iaf väldigt skönt att jag klarade den, för omtentor är inte kul och verkligen inte läge för nu när vi har fullt upp med andra kurser. Vi har artikelredovisning på onsdag 20min/grupp. GIberäkningarna ska vara inne 09.00 på fredag. Vi kommer få nya uppgifter nästa vecka. Vi har hemtenta den 21 maj som Måste pluggas till, helst nu..!?!

Men snart är det loooov! Den 4 juni skriver vi sista tentan innan sommaren och jag verkligen längtar dit nu, en månad kvar sen är det ledigt! Weei!


Kommentarer
Postat av: Berit

Grattis Madde! Du är så duktig!!!!

2010-05-03 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0