Fasta

Idag är det fasta som gäller. Iaf 6 timmar innan kl 11 då jag ska till östra för att röntga magen... Kände inte att jag ville gå upp kl 5 och äta frukost så åt massor till kvällsmat igårkväll för tänkte att jag inte skulle vara så hungrig då. hrm. men jag är VRÅÅÅLhungrig. Jag är alltid jättejättehungrig på mornarna och frukosten är ju det godaste på hela dagen och så idag, dagen före tentan får jag inte njuta av den *suck* Men ska göra värsta goda brunchen sen när jag kommer hem. Längtar=)

Som sagt sista dagen innan tentan vilket känns huur gött som helst. Imorgon kl 12.15 är jag en fri kvinna. Iaf tills på måndag då nästa kurs börjar=P Känner mig iaf rätt taggad för att plugga idag. Eftersom jag har gått igenom alla handouts flera gånger så ska jag idag fokusera på boken "mat och näring..." som är färgglad och fin så det ska nog gå bra. Den är ju intressant också vilket är ännu bättre=) Inte ofta jag hyllar pluggandet men idag så^^

Nu: En hel massa klar vätska så jag kan stilla min hunger liiite iaf, och så boken med stort B! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0