regn

Igår var vi inne i stan på en sportbar med Thomas jobbarkompisar och såg fotbollsmatchen... jag är inte så värst fotbollsintresserad men stämningen på baren var sjukt medryckande och självklart blev jag glad att spanien vann!

Kom i säng rätt sent igår så var segt att komma upp imorse och har varit rätt trött hela dagen och man blir ju inte piggare av att det är mörkt och regnigt ute... fick skjuts av Thomas imorse så fick sova lite längre än vanligt. Har jobbat fyra empass hittills 09.30-17.30 vilket man blir väldigt trött av då eftermiddagarna går väldigt långsamt... imon blir det istället ett tidigt och kort pass 07.30-13.00 sen är det helg och då ska Thomas och jag till stugan i dalsland! Håverudsviadukten, Bloms, loppisar, bäversafari, fiske, bad, sol och mys! Blir en liten romantisk minisemester som vi båda har längtat efter för har inte varit så mycket lediga tillsammans och verkligen inte under en hel helg då Thomas jobbar tre av fyra helger=/ så detta ska bli härligt=)

Nu kommer snart Thomas hem och då ska vi gå och hämta ut ett paket på posten till mig=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0