Vitaminminmiiin!!!

Hmm, vad ska jag skriva om idag... Jag vet, PLUUGG... Det är det enda som cirkulerar i både mitt liv och i mitt lilla huvud. Om jag fick bestämma hade det Inte varit så. hrm, men jag måste ju följa skolplanen.. bladeblibladebla...

Tentan igår hade väl kunnat gått bättre, om det inte var så sjukt svåra frågor... Omtentor brukar ju vara snarlika med första tentan, men icke sa nicke, denna va betydligt svårare. och jag som pluggat som en galning. Känns som att det är på gränsen denna gången med. Hoppas bara på rätt sida=)

Efter sittandet mellan 9.00-14.00 gick jag till nordstan och åt thaibuffé med thomas. Smarrigt värre=)
Sen hem och halvsova i soffan. Vaknade och fick en galen knäpp vid halv 5 om att gå in till stan och möta upp thomas som slutade 5. På med varma kläder, halsduk, mössa, vantar och så Damien Rice i öronen sen ut i snöyran...
Va inte den bästa dagen för fröken madelene att få idén om att ut o gå över bron, men eftersom jag inte så ofta får dom idéerna så var det bäst att göra som huvudet sa. Väl framme i nordstan hade jag tydligen tagit formen av en snögubbe för var helt vit på framsidan (va motvind hela vägen). Men känner mig duktig som tog den promenaden, gav en energikick=)

Sen hem o softa och småläsa lite om vitaminer och mineraler men va så trött att jag nästan somnade med böckerna i famnen. Så blev sängen tidigt!

Idag är det bara plugg som gäller... Igen... Nästa tenta är på tisdag. Och eftersom jag verkligen verkligen ville klara fysiologin (vilket jag nu kanske inte kommer göra) så har jag inte brytt mig om detta plugg |dumma dumma madde|. Så nu ska jag sitta fastspikad, återigen, och nöta in allt som har med vitaminer och mineraler att göra. Men detta ämnet känns lite lättare, inte lika mycket som fysiologin. SKA SKA SKA klara denna tentan... Livet skulle kännas såå mycket bättre om jag får beskedet att jag klarat Båda tentorna!! Tänk så underbart!! Skulle sväva på moooln... *lalalalala*

Nej, nu kallar boken på mig...


Puss Krams/m.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon - oavsett om du klarar tentan eller inte så ska du veta att du är en fantastisk tjej!!!!!! tycker svärmor och svärfar!

2009-02-23 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0