Så fint sååå

Trött efter en heldag med massa plugg. Hoppas jag kan lite mer nu än i morse iaf.

Doktorerna hittade inget i min stackars mage=( dom kollade igenom galla, lever och njurar och så runt om men det såg så fint ut sååå... blääää. Vill inte. Men vill ändå att dom hittar något som man kan bota liksom. Borde få svar från gastron snart och och alla blodprover. Bla.

Nu ska jag hoppa i säng och så ska älsklingen min förhöra mig lite på konfusion, dysfagi med mera med mera... han är så snäll min guuube=)

Hoppas på något av en skönhetssömn inatt så det kanske går lite bättre på tentan imorgon också, men brukar alltid bli motsatsen innan tentadagar=/ 

Ser iaf fram emot kalas/inflyttningsfest i Borås imorgonkväll iaf=)

Sov så gott!! 

Kommentarer
Postat av: Johannes

det blir jättekul att ni kommer!!

2010-03-18 @ 22:37:39
Postat av: Jennifer

Det var jätte kul att ni ville komma igår! Tusen tack :)

kramar Jennifer

2010-03-20 @ 09:28:51
URL: http://jenniferschnellbacher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0