Det är VÅÅÅÅÅR!!!

Känner mig riktigt duktig som precis gått milen=) Såg massa snödroppar på vägen också!

Det är så härligt ute! Snön är snart borta och det börjar bli varmt. Det är VÅÅÅÅÅR!!! och jag mår så sjukt bra just nu!!! Våren är Min tid! Bästa tiden på året! Och den är nu=)





Hej då mörker kyla snö och slask

Välkommen våren med dina fina färger värmen ljuset fågelsången




Dagens låtlista som får mig på riktigt bra vårhumör. Fixade ihop den våren -05

Ingenting - Julia
Uno Svenningsson - Du är fantastisk
Kristofer Åström - Just another lovesong
3 Doors down - Here without you
Kent - Max 500
Björn Rosenström - En gång är ingen gång
Uno Svenningsson - När lugnet blev skensatt
Britney Spears - Girl in my mirror
Cold - No one
White Lion - When the children cry
Ingenting - Här kommer solen
Mr. Big - Wild World
Michael Jackson - You are not alone
Bryan Adams - I was only dreaming
The Moffats - I miss you like crazy
Sugababes - Too lost in you
Niclas Wahlgren - För din skull
Timbuktu - Alla vill till himelen
Bo Caspers orkester - Ett ögonblick i sänder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0