Onsdag fm.

Skolan börjar 13.00 så hinner nog inte med så mkt. Men ska börja med att ta en lång varm dusch, sen blir det lite plugg och innan jag åker blir det den goda fiskgrytan jag och josefin gjorde igår! Ska ha muntlig redovisning inför klassen idag. Känns inte så värst jobbigt att stå inför klassen, utan det jobbiga är att jag inte riktigt vet vad jag ska säga. Vi ska berätta om rekommendationer m.m. för tiamin och jag fick området "hur resonerar ni kring rekommendationerna för spädbarn, ammande, gravida och äldre. Så känns inte som att det kommer bli så seriöst, just för att det kommer bli mkt om vad vi tycker och tror... men men, vi får se hur det går=)

Nu ska jag fixa iordning mig!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Går säkert bra Madde! Intressant att veta eftersom jag vart i sitsen själv med vad mans ak äta och inte :)

2009-09-23 @ 10:41:43
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0