Something made her smile!

Får man vara glad?? Ibland tydligen=)

Nu är rapporten klar!! Och jag har städat och fixat i lägenheten! middag blev det framför extreme home makeover; jättegod sallad med quinoa, kräftor, mango, avokado, champinjoner och så en cremé på ägg och citronmajonnäs. mumma=)



Sen åkte jag faktiskt till gymmet en stund. Var nämligen inte sol hela dagen, ena stunden megahärligt höstväder med strålande sol och så helt plötsligt börjar det regna... så har det varit hela dagen, nån har svårt att bestämma sig=) Men va skönt att komma iväg.. kopplar av så sjukt mkt på gymmet, tänker inte på nått, bara är!

Men stress blev det hem för att baka bröd som precis är klart och nu ska jag och älsklingen ha mys med tända ljus, gott nybakat morotsbröd och så kanske en film?! =)

      
Psst... Alla ingredienser | Receptet | Min fina nyinvigda degbunke och så ser ni handduken och grytlapparna jag fick av tjejerna! Och så min finfina våg=)

Och så resultatet...


Höstmys på hög nivå med andra ord;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0