En regnig men bra dag=)

Introduktionen till SVKK gick snabbt. Kursen består av 4 uppgifter som ska göras i grupp och det ska bli så skönt att slippa alla timslånga föreläsningar för ett tag. Visst, blir nog några föreläsningar i kursen basal nutrition som vi ska läsa parallellt men det ska nog gå bra! 

Efter skolan gick jag och några tjejer från klassen till ett helmysigt café vid Haga. Är inte den som brukar fika på stan så det var kul=) Men hjälp vad allt va gigantiskt, annars var det jag som krymt... Kanelbullarna var stora som mattallrikar och "småkakorna" som vanligtvis brukar vara små exempelvis drömmar var stora som assietter. Fick en liten smärre chock, men det gick över när jag fick se morotskakan... muuumma=)
Det blev en morotskaka och ett glas vatten. (orka lägga 30 spänn på en kopp te) räckte med att kakan kostade 27=P Men det var det värt=) Vi blev kvar där ett bra tag och pratade och hade det mysigt.

Sedan åkte jag hem i regnet, bytte och packade snabbt om för att sen möta upp Thomas vid gymmet.
Såg på träningskortet att vi inte varit där på en månad, kändes väl sådär men är glad att vi börjat igen och hoppas vi får in en regelbundenhet i det hela!

I morgon börjar vi 9.15 med en introduktion till basal nutrition så är nog bäst jag myser ner mig under täcket och somnar snabbt. Är faktiskt rätt trött!


Sov så gott!! Puss o Krams/m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0