Magen ♥

Magen växer för fullt... Känns som det går snabbare och snabbare=)

Jag känner verkligen av magen nu... har svårt att böja mig ner och att ställa mig upp. Rätt otymplig med andra ord. Och jag känner att det blivit tyngre för har oftare ont i ryggen,  svullna händer och fötter och så har jag svårare att sova på nätterna - men inget jag besväras allt för mycket av nu iaf.

Och sparkarna!! - det sparkas hela tiden! Jag vaknar på nätterna av att lilla livet sparkar på mig=) Nu syns det också tydligt när bäbisen sparkar, hela magen buffar till och det ser lite småkul ut=) Thomas får också en hel del sparkar!

Lilla hjärtat - I fredagskväll lyssnade Thomas efter lilla bebishjärtat och hörde det... först hade han samma tempo som mitt hjärta, men sen gick det snabbare och det var inte min puls som gick upp=) Helt fantastiskt! Vi lyssnade på hjärtat när vi var på MVC sist så då fick jag höra, men är glad att det finns något som Thomas kan höra varje dag men inte jag... jag får ju sparkar hela tiden som inte Thomas kan känna på samma sätt, så är glad att det finns något som Thomas kan berätta för mig som inte jag kan ta reda på själv!





Skrivet i v 25+0



psst... ser ni min nya frisyr?!
Har klippt sommarkort och det är såå skönt=)


Ser väldigt kort ut i nacken från sidan, men är lika långt om inte lite längre i nacken och så uppklippt!


Kommentarer
Postat av: Linnea (Onoff)

Hej Madde! Vilken underbart fin mage! Helt fantastiskt vad ni kommer få vara med om inom inte allt för lång tid =) Hoppas allt är bra med er två (tre)! Frisyren passar dig mycket bra! riktigt sommarfräsht! Kram

2011-05-23 @ 22:10:50
Postat av: Linnea (Onoff)

Hej Madde! Vilken underbart fin mage! Helt fantastiskt vad ni kommer få vara med om inom inte allt för lång tid =) Hoppas allt är bra med er två (tre)! Frisyren passar dig mycket bra! riktigt sommarfräsht! Kram

2011-05-23 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0