Vill att tiden går snabbare

Fast i en lägenhet mitt i Borås med svullna händer och fötter, värk i kroppen, sömnlösa nätter, värme och en trötthet som inte försvinner plus att jag känner mig som en flodhäst.

Hade planerat in så mycket i sommar=( ...tänkte vara betydligt mer hemma i småland och ta det lugnt, åka till Göteborg och träffa familj och vänner, fixa klart i lägenheten...

Hade också tänkte ta massor med härliga sommarpromenader, men klarar inte ens gå utanför huset utan att få sammandragningar=/

Nu låter jag väldigt negativ... jag är överlycklig över att vara gravid och jag längtar så tills vi får träffa vår lilla ängel, men det är lite jobbigt just nu. Det är "bara" 6 veckor kvar, men det går inte snabbt.


Kommentarer
Postat av: Kristine Yngfors

Kämpa på Madde, du är duktig! Ha blicken fäst på målet!



Förstår om det är jättejobbigt, men snart är detta ett minne blott!



Tycker du är superduktig och vet att du kommer bli en så bra mamma! KRAM Kristine

2011-07-22 @ 14:41:59
URL: http://http://kristineyngfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0