Baaad day

Är absolut INTE på bra humör idag!!! Är irriterad, arg, ledsen, tjurig, riktigt ond... på min hemska, värsta tänkbara mage>/ Hade inte klagat om den var hemsk en gång om året men i stort sett varje dag känns inte okej.

Hela förmiddagen har spenderats i sängen för har haft riktig hemsk smärta i övre delen av magen. Tror det sitter i övre magmunnen för bränner och svider och värker som ett bälte precis nedanför bröstet.

Var tvungen att pallra mig upp för var obligatorisk genusdisskusion i skolan kl 13.00. Åkte dit vid 12 för att luncha med tjejerna och försöka tänka på något annat så det onda lindrades lite. Och det gjorde det, men istället blev det ännu värre efter maten. Fast nu istället känslan av tusen knivstick under naveln konstant och en svullen mage från lunch och fram. Och jag är INTE gravid. Blir ju nästan rädd att folk ska tro det när jag ser ut att vara i 7 månaden. Vid flera tillfällen var jag riktigt nära på att bara gå därifrån, men kändes viktigt att vara med så försökte bara bita ihop och fokusera på att inte låta tårarna komma.
 
Ska inte klaga, men usch och fy och blä vad jag Hatar detta.

Hade tänkt träna, städa och plugga nu i eftermiddag, istället är jag liggandes med vetekudden på magen. Inte det minsta kul=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0