Bara massa plugg

PluggPluggPlugg... Kan kanske inte allt, men väldigt mycket om mat och näring till äldre och sjuka. Det är intressant men att sitta och läsa rakt upp och ner är inte min grej. Men snart sitter det iaf=)

Måste ha ett break i pluggandet så älskligen och jag ska ta en härligt promenad. Ingen sol men 3,6 grader är inte fel. Inte så mycket men så länge det inte är under noll så är jag nöjd=)

Missade ju "Halv åtta hos mig" igår så ska försöka hinna se gårdagens avsnitt innan halv åtta. Tycker det är lite småmysigt=)

Igår mellan pluggandet så fixade jag ihop en hemsida till min hemförsamling... men vill få godkännade av styrelsen innan jag lägger ut den=)

Nu: Promenad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0