Torsdag

Fick en ordentlig sovmorgon idag... fast jag kanske inte utnyttjade den maximalt då vi satte mobilerna på 08.00 och jag vaknade 07.30. Inget av dom kanske är "sovmorgonstider" för vissa, men för mig är det det, kan inte sova så mycket längre=)

Har precis ställt in laxen i ugnen. Sås och potatis har jag från igår då Thomas överraskade mig med färdiglagad mat när jag kom hem. Jag visste att han skulle laga något men inte ugnslax, potatis och dijonsås! Sååå gott=)

Har skola 13.00-16.45 så blir en lång eftermiddag. När jag kommer hem ska jag försöka köra en timmes crosstraining. Kanske tillsammans med vännerboxen=) Sen måste jag verkligen ta mig tid till att söka sommarjobb för känns som att det snart är försent=/ Hoppas bara jag kan få något bra, men det brukar lösa sig.


Här är den goda maten Älskligen lagade igår=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0