Gekås

Efter en kämpig dag med magen åkte jag ändå till Åse på tebjudning igår eftermiddag (ida har bättre bilder än mig på sin blogg så länkar till henne istället=) Det bjöds iaf på helgoda cupcakes och en hel massa tjejprat! 

Efter den helmysiga Aliceinspirerande tebjudningen hämtade Thomas upp mig och så åkte vi ner till Varberg dit Thomas föräldrar har flyttat. Vi fick en jättegod sallad med quinoa, avokado, physalis, bacon och andra goda grönsaker i och så pratade vi massa Santorini=)

Idag gick vi upp tidigt (jag hoppade föreläsningen idag) och åkte ner till Ullared så vi var där någon timme efter att dom öppnat. Det var inte alls mycket folk så vi tog det rätt lugnt. Efter att jag irrat runt på klädavdelningen en lång stund så kryllar det av kundvagnar och man går in i folk överallt=/ Men vi hittade massa fint=) Både jag och Thomas hittade massa snygga kläder, en fin taklampa till sovrummet, radio till köket, spel, filmer och en hel del hudvårdsprodukter så vi klarar oss på ett bra tag och rätt mycket mer. Får ju inte glömma de berömda fryspåsarna och bakplåtspapprena som vi köpte också! =)

Nu ska vi gå och lägga oss för är helt slut båda två.

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0