Leeeedigt

Tentan i fredags gick bra!! Känns verkligen som att jag klarade den=)

Eftersom det tog 40 minuter istället för 3,5 timmar (som vi fick på oss) att skriva tentan (jag var bland de 3 sista) så hann jag ner på stan för att se Hannas utsläpp vid Domkyrkan! Hon var så fin och hon strålade verkligen av lycka=) Efter utsläppet åkte jag med Elisabeth hem innan Thomas hämtade upp mig efter jobbet för att åka ner till Varberg där vi skulle gratta Hanna ännu mer! Blev sallad, gott bröd, tårta, studentsång, Hannasång, prat och prat och trevligt var det!! 

I lördags så jobbade jag 10-17 och på kvällen grillade vi i vår fina trädgård!!

 

Igår, Söndag, var vi i kyrkan på förmiddagen. Efter det stannade vi till på Mio och hälsade på Fredrik som precis öppnat marbodalavdelning i mios butiker. Där blev vi också bjudna på mat av årets kock! När vi kom hem blev det sallad i trädgården och efter det tog vi en härlig joggingtur!

Sommarlov är härligt=)


Kommentarer
Postat av: Berit

Ser verkligen sååå mysigt ut i er trädgård!

2010-06-07 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0