Tradera is good stuff

Har fastnat i traderaträsket... men jag är glad för det... för annars hade jag inte fått min finfina kanna, ett rivjärn, ett burkset allt ifrån tupperware (tupperwarefreak) och ett fint vykort:P Kannan har jag redan fått hem, resten är ivägskickat och påväg till mig!! =)

Jag är galen, jag vet... men jag gillar tupperware. Går nog i släkten. Farmor var tupperwaredemonstratör och så har jag blivit uppvuxen med tupperwarepartyn... jag började samla min första grej när jag var i 10års åldern... en burk för 70kr. Vem köper en BURK för 70kr för framtida bruk när man är 10??! Jo, jag! Det är ju livslång garanti;P

Iaf... det kommer in fler snygga grejer på tradera nu... ska snart lägga ett bud till (och ja, jag har användning för grejerna)... så kuuuul=D


Kommentarer
Postat av: Kusin E

ojojoj, där snackar vi FETA vuxenpoäng!!! haha!

2010-07-06 @ 23:22:30
URL: http://littlemisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0