Oops

Här händer det inte mycket...

Har varit hemma i skogen två veckor innan midsommar och vilat upp mig! Träffat massa kompisar både med och utan barn=) haft mordotterdagar, röjt bland mina prylar, klippt gräs, tvättat bil, solat, firat kungligt bröllop i stugan med fyrarätters, tagit långa härliga promenader, cyklat, repat inför sommarens spelningar, sjungit med mera med mera...

Under midsommar var vi i stugan tillsammans med mammas syster och familj och mormor och morfar. Thomas kom också dit, efter två veckor ifrån varandra!! Resumé... midsommarbuffé, chokladtårta, jordgubbar med grädde och glass, promenader, hästar, vollyboll, fotboll, extra goda hamburgare, loppis, elfer raus, vildsvinsstek, det fantastiska brödet, ännu mer jordgubbar, solning, chicago, prat prat prat... =)

Thomas är ledig tisdagar och onsdagar så denna veckan har vi varit i Varberg hos Thomas föräldrar. Gått mysiga promenader vid varbergs fästning och ätit gott på fästningsterassen, gått på varbergs marknad och spelat minigolf.

Har varit sjuk sen onsdag i förra veckan så tar det mest lungt nu. Hoppas på att bli frisk till helgen så jag kan få sola lite för vågar inte vara ute i solen för mycket när jag mår så här=( Var ute i trädgården lite förut för att plantera lite blommor och fixat till vårt hörn med stenplattor och det blir så fint=)

Nästa vecka börjar jag jobba... och jobbar 4 veckor framåt så kommer nog vara lika duktig på att uppdatera som jag varit sen senaste inlägget, men ska försöka få in några inlägg emellanåt, om det händer något kul att skriva om vs=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0