Simfötter och grodlår

Söndagen spenderade jag tillsammans med mitt scrapbookingalbum... kreativiteten var på topp=) Hann med en promenix med ulrika också!

I måndags efter skolan tog jag josefin mirja och ulrika en promenad runt sjön, och så kollade vi på en heeel massa grodägg som låg i vattnet. Kan inte fatta hur jag har missat detta under hela mitt liv. För dom andra var detta verkligen inget nytt... fick även veta att om man tar en vitsippa mot en myrstack så blir vitsippan rosa av kisset från myrorna... mycket intressant:P Kändes som en skolresa på mellanstadiet=)


Massa massa ägg


Hittade en hel massa grodor också... eller snarare paddor för dom va gigantiska=/


Tjejerna

Såg även något väldigt udda... en gran långt uppe i en björk:P

 



På eftermiddagen blev det en träff med Karin på le pain francais vid Olskrokstorget. Tog en baguette med brieost och oliver och en kopp te "paris" till det - grönt jordgubbste! Riktigt mysigt café och en mysig stund med Karin!



Igårkväll drog jag och tjejerna iväg till L'Assassino på första långgatan och åt gott och var med på pubquizet. Är verkligen så sjuuukt oallmänbildad för kunde knappt någonting... vissa frågor hade jag en hum om men sådär 90% av frågorna va det noll koll. Aja, va kanske inte mina kategorier som va med, känns bättre att tänka så:P

Idag ligger jag faktiskt nerbäddad i sängen... Vaknade med huvudvärk, ont i magen och tjock i näsa och svalj... Är alltid så sjukt velig så åkte till skolan iaf, men efter halva vägen fick jag hoppa av och ta en buss tillbaka igen för kändes verkligen inte okej... Är bara rädd att jag missar massa viktigt i skolan, men men. Måste till skolan i em för har obligatoriska timmar då så kanske är bra att vila upp mig nu, försöker intala mig det iaf=/

Älsklingen skulle göra någon dunderkur till mig, är lite skraj för vad det är... det låter väldigt mycket från köket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0