>Myskväll<

Ikväll kom min blivande svägerska förbi=) Vi åt frukter och bär med choklad i ugn och så glass och te till det, jummie=) Blev även filmen "Män som hatar kvinnor" - och jag tycker den är så hemsk, usch.. men ändå bra gjord så är nog därför jag såg den en andra gång. Får se om jag vågar se nästa "Flickan som lekte med elden"?! Inte på bio iaf. Där kan man ju inte direkt be dom stänga av ljudet när det kommer läskiga scener och inte heller tror jag det skulle vara så uppskattat bland biobesökarna och jag höll för öronen blundandes samtidigt som jag nynnar på en snabb hög påhittad melodi. Nepp, får bli hemma i soffan isf, med Thomas och en kudde nära till hands! Så får det bli!!

Nu väntar sängen, för måste vara pigg imorgon när jag ska sitta med rapporten hela dagen, ska bli kul att diskutera mina matvanor med mig själv=) får se vad jag kommer fram till, är lite skraj för det låga folat- och kalciumvärdet. hm. hm. hm. Kommer kanske på någon lösning på det, men inte ikväll.

GodNatt alla!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är så modig som vågar se sånna hemska filmer;)

kyss

2009-09-28 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0