Första av några hundra

Då var första skoldagen avklarad för denna termin och det är ju x antal dagar kvar tills nästa sommarlov så det är väl bara att hålla ut. Men starten känns bättre nu än för ett år sedan. Då var allt, verkligen allt nytt. Ny skola, nya människor, nygift, ny lägenhet, ny Stad... nu känns det lite bättre. Lägenheten har vi bott in oss i ett tag nu och det är samma skola och samma goa klass=) Så känns inte lika stressigt nu som då. Och höstens kurs tror jag kommer bli jättekul!! Kost- och träningsregistrering med mera med mera... Ser fram emot detta=)

Blev lunch med tjejerna idag *mys* - suchi... inte det bästa jag vet men tänkte att om man äter något man inte gillar så mkt många gånger så lär man sig snart att gilla det=) Jag tog många bitar med avokado och skippade wasabin och ingefäran för det är dom två som får mig att må illa, och då smakade det inte så dumt=) Får se om jag någonsin kommer bli en suchimänniska...

Fick hoppa första fikat med tjejerna för måste städa iordning lägenheten för snart kommer min nyförlovade storebror med sin fästmö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0