En helt okej dag!

Har haft min första praktikdag idag. Min nästa är inte förrän v 50 och sen har vi två dagar utspritt i vår. Känns som att det är lite kort tid praktiken är... hade varit bättre om vi hade haft en vecka i streck eller så, så man kom in i det lite mer, men självklart har lärarna en förklaring till detta... men har nog inte riktigt förstått den=/ aja, hade det kanonbra iaf!! Min handledare var jättebra och berättade massor för mig. De patienter vi träffade idag var leversjuka, tyckte så synd om dom... men det jag fick lära mig av dagen var väldigt intressant och lärorikt. Fick även en enorm saknad till underbara IVA som står mig varmt om hjärtat. Vill tillbaka dit ju=( Saknar den härliga personalen, lokalerna, pratet på tidig morgon efter en natts arbete=P och så självklart patienterna... Blev ju inte denna sommaren, men kanske nästa=) får hoppas hoppas hoppas!!!

Efter praktiken tog jag faktiskt en sväng förbi SATS innan jag åkte hem. Var så inne i "That '70s show" att jag helt glömde bort tiden, skulle tränat en halvtimme men blev en timme=/ Så med benen dragandes efter mig tog jag mig iaf hem och kvällen har i stort sett spenderats framför Idol och nu väntar sängen!! Och i all stress från gymmet glömde jag stretcha så ska bli så så kul att vakna i morgon med en härlig träningsvärk. Yes!!!

Kommentarer
Postat av: Memmi

Duktigt babe! :D Hoppas träningsvärken blir lindrig. Jag blir ganska glad när jag får det, för då vet jag att kroppen har fått jobba hårt! hehe. By the way så har du gjort din blogg jätte fin! Vart fick du tag på löv-mönstret? PUSS!

2009-09-29 @ 22:16:10
URL: http://littlemisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0