Duktiga frun=)

Idag har varit en bra dag!! Har hunnit med så mycket=)

I morse tog jag och Thomas en härlig morgonpromenad runt sjön innan han drog iväg till jobbet och jag till skolan där det blev ett studiebesök på CEM på sahlgrenska där vi fick se och testa olika mätmetoder för kroppsammansättning. Sen handla innan jag åkte hem. Har också varit ute i vår fina trädgård och planterat ut lökar som kommer blomma fint i vår=) både påskliljor och pingstliljor!! Och så har jag lagat mat till morgondagens matlådor: Kycklingfileér med blomkålsmos och aubergin och så cashewnötter till det!! PLUS - Att thomas och jag har bakat våra första sötsaker ihop sen vi flyttade ihop - det blev vaniljbollar som ska bjudas på=)

Happy Day!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0