Utredning nästa

Äääääntligen har jag lyckats tagit modet till och beställt tid hos min doktor (som jag aldrig träffat innan)...

Denna gången hoppas jag dom tar mig på allvar, dom sa ju iaf att det skulle bli en utredning...

Jag är ju inte den som åker till doktorn för minsta lilla, men nu har jag fått nog... 

Varför ska jag dit? Jo, jag och min mage har lite svårt för att komma överens, eller snarare, vi har ALDRIG kommit överens!!! Hrm. har haft ont i min lilla mage i stort sett hela livet, men nu har jag som sagt fått nog, hoppas så att dom hittar vad det kan vara och inte bara skickar hem mig med orden "du behöver nog bara vila lite". Visst stressen spelar en väääldigt stor roll, men man borde kunna göra något åt det... Så på måndag kl 13.00 står jag med iver utanför dr. Johanssons dörr i hopp om att han går emot strömmen och gör något åt detta och får mig och min mage att komma överens, kanske någon slags mag/jagterapi.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det går bra hos doktorn!

Kram

2009-11-03 @ 20:35:09
Postat av: Chi

Hej Madde

Jag är hemma, sjuk, förkyld och hamnade här på din underbart fina blogg

Jag har lett och gråtit för mig själv

Hoppas att doktorn tar tag i ditt magproblem, det är inte nån allergi?

Träffar Niklas ibland. visst har han blivit man.....

Kram Chi

2009-11-05 @ 11:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0