Ingen polisman...

Älsklingen fick veta idag att han inte kommit in på polishögskolan=( På ett sätt är jag glad för jag vet att han kommer kunna gå så sjukt långt inom försäljningsbranchen. Som exempel så ringde dom från ett stort företag i början av veckan och erbjöd honom 100% fast jobb med en grym lön och det enda dom gick på var ett tips från en kompis till oss, han hade alltså inte ens sökt en tjänst där och dom ville så gärna ha honom dit=P Samtidigt är jag ledsen eftersom han har velat komma in på polisutbildningen så länge och om han hade gjort det hade jag självklart stöttat honom till tusen!! Men verkar inte som att han vill söka igen... jobbigt med all väntan=/



Även om han inte blir polis så är jag så sjukt stolt över honom, han är en grym försäljare och det känns inte som att det kommer dröja länge förrän han är butikschef=) Hans bästa egenskap inom försäljningen är att han har så god hand med kunderna!! (Jag har smygtittat när jag hälsat på ibland=) Åh vad jag Älskar honom, han är världens finaste!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0