HarryPottermysinflyttningskväll

Ikväll har vi varit hos Josefin på inflyttningsmys=) Hon hade gjort megagod cheesecake och kladdkaka med hallon och björnbär *mumma* Och på detta blev det Harry Potter brädspel:P Som tur var hamnade jag med Ida som är hyperexpert på just Harry Potter, finns nog ingen som läst böckerna så många gånger som henne=) Så klart vi vann;) Fast var som sagt inte min förtjänst, jag var så inne i kameran att jag på sista frågan varken hörde frågan eller svaret eller fattade att vi vann.. men det var kul!!

Nu ska jag leta runt lite efter fakta om Chilenska mattraditioner och om levande föda (raw food). Nästa vecka ska vi nämnligen laga mat, ena dagen efter Internationell matkultur och andra dagen efter religösa och etniska matkulturer. Och vi valde Chile och Levande föda!! Ska bli riktigt kul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0