Våffeljärn och påskpynt=)

Idag efter skolan mötte jag upp Thomas vid backaplan.
Först gick vi till hemtex och köpte massa fint påskpynt!! Fjädrar, en stor tupp och två små och massa små påskägg att hänga i riset vi plockade igår!!

Sen letade vi våffeljärn...efter många om och men så blev det tillslut ett enkelt (var billigast) våffeljärn från onoff.
Så hoppas på smarriga våfflor imorgon=)

Har haft sån huvudvärk nu i eftermiddag så blir nog en lugn kväll. Gymmet får nog tyvärr vänta, om jag inte blir piggare iofs=)

Här kommer lite bilder från vårt påskiga kök=) Vet att det är lite väääl tidigt, men det är ju så fint, och påsken är ju inte så länge så lika bra att börja tidigt om man ska hinna njuta lite av det fina=)

     
De söta små!!                         och så den randiga=)      Ett av dom fina påskäggen!

... och så här fint ser det ut! Bytte till en grön duk vi köpte för ett tag sedan också, riktigt påskigt=)



Nu ska jag nog lägga mig o vila lite!! kaanske med lite biokemi i handen. om jag orkar=)


Puss Krams/m.


Kommentarer
Postat av: Mr. Hare

Ojoj, detta blev ju väldigt bra! Vad påskfint det är!

//Påskharen

2009-03-25 @ 15:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0