~ Svävar på moln ~



Tack alla som kommenterar!! Ni fyller mitt hjärta=)




Idag har varit en helt fantastisk dag=)
Visst, hade skola mellan 9.00-12.00, men var sista lektionen innan tentan. Nu är det två veckors intensivplugg som gäller innan tentan på Skärtorsdagen -som jag hoppas går vägen!!!

Efter skolan åkte jag hem till min ICKE, lägg märke till ICKE, arbetslöse man=)
När jag satt på föreläsningen så dimper det ner ett sms i mobilen där det står att älsklingen fått jobb... vet ni hur glad jag blev eller??? megamegasuperglad!! Kunde inte sluta le=)
Så blev en extra stor kram när jag kom hem efter skolan;)




Efter lite mat åker vi iväg till Torslanda. Jag skulle nämligen få uppleva min julklapp jag fick av Thomas, Floating!!
Det var en upplevelse! Ni som inte vet vad det är så är det en vattentank, fylld med 30% saltvatten ca 30cm, kolsvart, knäpptyst. Och där ska man ligga och flyta runt i 45 min.
Till en början var det rätt läskigt. Man såg knappt någonting, bara ett svagt ljus som kom från springorna. Och där låg jag. Såg nog mest ut som en död fisk flytandes på vattenytan, kände mig som det om inte annat...
men efter ett tag kunde jag slappna av. Lyckades till och med somna!! I vattnet!! Galet=P
Man liksom bara försvann. Tänkte på typ ingenting. Man bara låg där och kopplade av. Vattnet hade samma temp. som luften så kändes som att man svävade. Riktigt häftigt. Såå härligt.
Efter mina 45 minuter så knackar en personal på tanken och säger att jag får gå och duscha. Man kände sig rätt groggy när man ställde sig upp=P
Lyckades rinna ner en liten saltdroppe från pannan in i ögat, och snacka om att det sved!! shiii=/

Efter en härlig dusch svävade jag som moln ut till receptionen där Thomas väntade.
 
Det var en riktigt Härlig Känsla!!  - vilken jag verkligen tycker du ska testa!! Man känner sig som en helt ny människa=)

 



När vi kom hem åkte Thomas direkt iväg till Bifrost där det skulle vara tvspelskväll i kyrkan, på storbild, bilspel. Absolut inget för mig... Så hade andra planer=)
Mötte upp Ena vid spårvagnen, sen gick vi och köpte ingredienser till en god sallad!

Kvällen spenderades sedan med mycket prat, Let´s dance i bakgrunden och så sallad och självklart lite choklad att gotta oss med=) En hellyckad kväll!!



Nu ska jag nog hoppa i säng, och ligga och vänta på att Thomas ska komma hem. Har så sjukt svårt att somna om han är iväg någonstans. Är rätt orolig av mig. Har alltid varit. Kommer nog alltid vara. Men men, sånt man får leva med=)


PussKrams/m.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej!

jag vet hur det är, inte lätt att somna när älsklingen är borta.

Coolt me floating, aldrig hört talas om, vad är det bra för??

ni borde stanna till hos oss nr ni är i bifrost, det ärju såå nära! puss

2009-03-28 @ 01:07:32
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: hanna

OJ de ser ju jtteläskigt ut i den saken!! De vill ja testa. De vore skönt om man hade lite musik eller ngt sånt så man slapp vvara såå rädd:P puss!

2009-03-28 @ 22:11:23
Postat av: svärmor

ser ut som ett stort ägg...låter både skönt och lite hm....skumt...Sååååå roligt med Thomas jobb!!

2009-03-29 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0