Pluggtider

De kommande två veckorna kommer vara sååå tråkiga...
Visst, är ledig från skolan, men absolut inte ledig från pluggandet=/
Har tenta i Biokemi på Skärtorsdagen och känner mig lite småstressad.
Litteraturen är en x antal kilo tung hemsk biokemibok, som dessutom är på engelska. Tycker jag om engelsk litteratur?? Verkligen INTE=/ Det tar dubbelt så lång tid att plugga på grund av det:(
Inte lika lätt heller när man inte ens tycker om ämnet=/
Men men, bara att kämpa på. Det enda jag gör hela dagarna är att läsa ur den där hemska boken. Denna tentan SKA jag bara klara!!
Har Thomas som stöttar mig till tusen!! Han är kocken i huset nu, rätt lyxigt faktiskt=) Och det är rätt bra att ha någon som pushar på en när man inte har orken att plugga!!

Nu ska jag snart hoppa i säng för ska upp tidigt och plugga!!
Får äta frukost med Thomas imorgon också, vilket inte är så vanligt en vardag, men imorgon ska han iväg och snacka med sitt nya jobb=)


Puss Krams o Godnatt/m.


Kommentarer
Postat av: Designa Din Blogg - När du vill sticka ut ur mängden

Hej!

Hm, att lägga in olika låtar vet jag inte riktigt hur man ska göra.

Jag har lite för dålig koll på hur pass man kan bara välja en låt eller så på den ipoden, men det går ju att testa.

Sen får du lägga in själva koden när du skriver ditt inlägg, men du måste ändra din textredigerare då så att du kan skriva html.

2009-03-30 @ 00:50:19
URL: http://designadinblogg.se
Postat av: Nathalie

I feel U. Är så fruktansvärt OINSPIRERANDE med kemi, men samtidigt vill man ju så himla gärna klara denna tenta!!! Vet inte hur det ska gå egentligen, uuuuuuuuuusch :( LYCKA TILL iaf:)

2009-03-30 @ 14:56:12
URL: http://nattaliiin.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag håller alla tummar Madde för jag tycker du är såå duktig!

2009-03-30 @ 16:37:44
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0