|madde på hal is|

I helgen var jag hemma hos familjen. Thomas blev kvar i gbg för han hade rep och spelning i helgen.
Va rätt konstigt att åka själv, men va kanske också rätt nyttigt... bra att sakna varandra ibland=) Och det gjorde vi=/

I alla fall...
Det va jättemysigt att komma hem. Lillebror nicke o carro kom hem på lördagen så jag fick träffa dom=)
På lördagen åkte vi ner till sjön (niklas körde för han har precis tagit körkort=) för att gå över till en ö vi brukar bada vid på somrarna.
Det va såå fint väder!!
Bilder säger mer än ord så här kommer dom=)

     






        



     

  

På kvällen spelade vi monopol och såg på melodifestivalen!
Lika dåliga som förra lördagen. Var finns alla bra låtar??
Hoppas dom dyker upp nu på lördag, inget roligt annars ju...



Åter till vardagen. (Kom iofs hem i tisdags så blir en kort skolvecka denna veckan *jippie*)
Thomas och jag pratade i morse om att göra pannkakor nu ikväll. Och så blev det, men jag hittade ett riktigt smarrigt recept på spenatpannkakor=) Låter kanske inte så gott, men det var det. Åt det med tsatziki, tomater och solrosfrön. Mumma!!

Hade tänkt o köra funken ikväll, men skadan i foten gör sig påmind allt mer nu när jag känner att jag kommit igång med träningen. Blir väl till att vila tills det lugnat sig antar jag=( Blir så arg, för jag tränar inte mer än tre gånger i veckan. och denna gången har det knappt blivit nått alls. och så när jag väl ska träna, speciellt funken som jag sett fram emot sen förra torsdagen, så kan jag inte... bläbläbläää...
Thomas tycker vi ska ta en lugn promenad istället, men nu är klockan snart åtta och det är mörkt ute... och tror ni jag vågar gå ut då?! Nej!! Aja, får se om jag vågar möta min rädsla...

Ska iaf läsa på lite till biokemilabben imorgon. Brukar oftast bli att jag läser innan jag somnar, då har jag mest tid=P


Puss o Krams så länge/m.
 

Kommentarer
Postat av: hanna

åh så fina bilder madde! i like it.

puss

2009-03-07 @ 14:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0