Läs inte...

...om du inte är en av de där flitiga läsarna som kanske kommer ihåg att jag haft två tentor efter varandra för inte alls så länge sedan. Tänkte att ni kanske ville veta hur det gick...

Första tentan. Som var en omtenta från fysiologin som jag veeerkligen ville klara då den var på 15 högskolepoäng klarade jag tyvärr inte=( .. men va inte ensam... Va rätt många som gjorde omtentan och det var 1 tredjedel som klarade den. Betydligt svårare än första tentan... hur kan lärarna vara så taskiga att dom gör den svårare??

aja, behöver inte tänka på den tentan förrän i höst. men blev bara såå ledsen. Har aldrig i hela mitt liv fått underkänt och så nu, på högskolan kommer dom ett efter ett... får ju depressionsproblem av detta ju=/

Två dagar efter omtentan hade vi en tenta i basal nutrition om mineraler och vitaminer. Eftersom jag verkligen verkligen ville klara fysiologin så la jag ner all tid på den så hade två dagar på mig att plugga till denna tentan.
Det såg inte allt för ljust ut för mig när jag gick från tentasalen. Men vet ni vad??? JAG KLARADE DEN=)
Grät i vilket fall som helst.. men denna gången av lycka=) Det känns som att den riktiga madde har kommit tillbaka nu, hoppas verkligen på det iaf. Man blir extra taggad om man vet att man klarar en tenta som man bara pluggat två dar till... lite krut är det i mig iaf;)

Har precis ätit en tallrik med pasta och tomatsås, och nu blir det till att plugga lite biokemi innan funken ikväll. Ska börja med en ny koreografi ikväll. jippie=)

Måste bara säga att jag gick hem från skolan idag i det fina soliga megahärliga vårvädret. Vilket jag också gjorde igår=) *stolt*


Puss o Krams/m.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Suuuuurt med fysiologin:'( Så himla taskig tenta!!! Men som du skrev, den fixar vi till sommaren;) Och grattis till basal nutrition:)

Sköööönt att det är fredag idag, biokemin känns ungefär lika spännande som ett par svettiga gympadojor... =/

2009-03-20 @ 07:45:32
URL: http://nattaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0