Mysig hemmadag=)

Är ledig hela helgen och idag har jag en mysig hemmadag helt själv fram till kl 16 då Thomas slutar. Har redan läst några häften till tentan och ska läsa några till. Men känns inte så tungt när det regnar, blåser och är kallt ute=) Tycker det är rätt intressant faktiskt. Sist jag pluggade till denna tenta så var det mest för att klara tentan så tänkte inte så mkt på vad jag läste, var mest innötning, men nu har jag ändå gott om tid så känns som att jag verkligen lär mig, att det fastnar, och att det kommer stanna där=) 

Och ikväll får vi besök av en glimåkravän, Thomas bandkompanjon=) Ska bli en god skagenröra med advokado och rostat bröd till kvällen som lite lördagsmys!

Psst... inga ovälkomna fläckar som dykt upp än så länge, så hoppas dom försvunnit för alltid!!


PussKrams/m. 


Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt! Avocado och röra går alltid hem ;)

2009-07-19 @ 17:06:58
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Thomas

Vadf mysig helg det var!

2009-07-20 @ 08:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0