Inget för känsliga läsare;P

Jag sa att jag skulle ha en städdag idag, men den varade inte så värst länge:P Det första jag gjorde när jag började damma så råkade jag damma ner en "mini"skål i golvet som så klart gick i tusen bitar, men händig som jag är så letade jag fram karlssons universalklister, fina grejer;) för att limma ihop allt igen. När jag var klar såg jag att en liten bit saknades så försökte leta reda på den. Kröp omkring på golvet ett bra tag, men hittade den inte. När jag ställde tillbaka skålen på hyllan igen var jag helt blodig om händerna och ena armbågen=/ när jag tvättat rent så hade jag ändå ont i armbågen och jag kände att den hade en liten bula längst ut där jag hade fått såret. När jag kände efter ordentligt så kände jag att jag hade fått in en porslinsbit in i armbågen. Men en sprutnål med en liten kniv längst ut kände jag hur det knastrade och skrapade och till slut lyckades jag få ut biten med en pincett. Nu är lilla bågen omplåstrad=)

Efter min lilla operation fick jag ett sms av Ida som tyckte vi skulle ta en fika på stan med Julia och hennes kompis, ett ypperligt tillfälle att fly från städningen (jag var faktiskt skadad också;P Så blev en mysig fika vid Haga och prat vid järntorgets fontän. Kom hem för en timme sen. Ska snart iväg igen, Thomas och jag ska på inflyttningfest hos en gammal klasskompis till Thomas.

Imorgon är vi lediga båda två och ska förhoppningsvis ut på picknick (om vädret håller sig). Annars får vi väl ha picknick hemma på vardagsrumsgolvet för har pratat om detta jättelänge, men varje gång vi varit påväg ut så har det börjat regna. Får hålla tummarna för imorgon.

Nu ska jag snart åka och möta upp Thomas!

Är inte den som brukar lägga upp bilder på vad jag har på mig då det oftast är mjukisar och brottarlinne för är ju inte ute så värst mycket. Men idag kan jag väl bjussa på en bild=)


Inget märkvärdigt men iaf...
Leggins: GinaTricot, Linne och sjal: JC, Shorts: H&M, Kofta: Two Points


PussKrams/m.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vad fin du är hjärtat! Mer fina bilder!

2009-07-26 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0