"Efter regn kommer solsken"

Det fick jag höra av mannen som satt brevid mig innan jag gick av bussen ut i störtregnet. Och rätt hade han, för nu skiner solen=)

Under regnet flydde jag in till thomas på jobbet, lagom till hans lunch så gick och köpte en sallad på Paprika och lunchade med min älskling!!

Testade för övrigt ett knep för att få lite finare i köket. Dom som bott här innan har inte tagit hand om hemmet det minsta och slasken har sett rätt sliten ut. Men så läste jag att man ska blöta slasken och sedan strö ut lite bakpulver. Sedan ska man låta det fräsa en liten stund innan man rör runt med diskborsten. Det funkade faktiskt, för nu ser det riktigt fräscht ut=)

Nu ska jag läsa lite för har tenta på onsdag i nästa vecka och denna gången ska jag ju klara det;)


PussKrams/m.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag älskar paprika. Dom har så goda sallader och baguetter!

2009-07-30 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0