Var katten har jag lagt den?!

Hmm... jag har tappat bloggmotivationen...
Vad ska man skriva liksom??! Det händer ju inte så värst mycket här i vår lilla lägenhet på 53m2.
Thomas har jobbat hela veckan och han jobbar idag också. Jag har ingen lust att ge mig ut någonstans. Blir att jag städar och fixar i lägenheten, men som att det är kul att skriva om... hmm... Kan jag inte få lite tips?! Vad vill ni veta??!
Kanske ska börja receptblogga, om alla goda soppor vi gör?
Eller kanske blogga om thomas beteende??! hmm men det är kanske inte så uppskattat hos thomas iofs... hmm.
Kanske om hur dundertråkigt studentlivet verkligen är... Att man alltid har någon tenta eller skoluppgift som ligger och gnager på näthinnan... booooring!!!
Eller kanske göra som dom flesta... blogga om mode. he. Fast mitt mode är mest mjukisbyxor och brottarlinnen, blir isf om färgkombinationerna och det tröttnar man nog på efter ett tag...
Eller kanske om hur gärna jag vill ha barn, men ändå inte;)
Goijch, jag ju iaf en liten uppsjö av saker jag kan skriva om... får se vad som kommer härnäst;)


Puss o Krams så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0